Prezentacja samochodów
Przemysław Jędras
Auto którym obecnie startujemy - Peugeot 106 klasa N2 ( 110KM )
Silnik:
- seryjny, nie modyfikowany zgodny z przepisami grupy N
- układ wydechowy firmy Supersprint ze sportowym katalizatorem
- zmieniony komputer sterowania pracą silnika firmy Peugeot Sport
- sportowy filtr powietrza K&N
Skrzynia biegów i przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów seryjna ze skróconym przełożeniem głównym
- sprzęgło i półosie seryjne
Wnętrze:
- klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J
- kubełkowe fotele Lico Start
- pasy szelkowe TRS
- system gaśniczy i gaśnica ręczna Lico
- kierownica zamszowa TOORA, podstopnica pilota, włącznik wentylatora, niepalne otuliny klatki
Zawieszenie:
- regulowane amortyzatory Bilstein i Peugeot Sport
- sprężyny Eibach i H&R
- poliuretanowe elementy zawieszenia
- stabilizatory
Koła i felgi:
- Asfalt: aluminiowe felgi Speedline, opony typu slick i intermediate Michelin
- Szuter: stalowe felgi Peugeot Sport i opony szutrowe Maxcross
- Śnieg: seryjne stalowe felgi i opony z kolcami
Piotr Orzechowski
Silnik:
- seryjny, nie modyfikowany zgodny z przepisami grupy N
- układ wydechowy z przelotowym tłumikiem i sportowym katalizatorem
- sportowy filtr powietrza K&N
Skrzynia biegów i przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów ze skróconym przełożeniem głównym
- sprzęgło i półosie seryjne
Wnętrze:
- klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J
- kubełkowe fotele TOORA
- pasy szelkowe 6 pkt. RACING
- system gaśniczy i gaśnica ręczna Lico
- kierownica zamszowa OMP, podstopnica pilota, włącznik wentylatora, niepalne otuliny klatki
- główny wyłącznik prądu (hebel)
Zawieszenie:
- regulowane amortyzatory Bilstein
- sprężyny Eibach i H&R
- poliuretanowe elementy zawieszenia
- stabilizatory
Koła i felgi:
- Asfalt: aluminiowe felgi Speedline, opony typu slick i intermediate Michalin, Kumho, Toyo
- Szuter: stalowe felgi Opel i opony szutrowe Kumho
- Śnieg: seryjne stalowe felgi i opony z kolcami
Piotr Kalinowski
Silnik:
- seryjny, nie modyfikowany zgodny z przepisami grupy N
- układ wydechowy z przelotowym tłumikiem i sportowym katalizatorem
- sportowy filtr powietrza K&N
Skrzynia biegów i przeniesienie napędu:
- seryjna skrzynia biegów
- sprzęgło i półosie seryjne
Wnętrze:
- klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J
- kubełkowe fotele Sparco
- pasy szelkowe 6 pkt. Lico
- system gaśniczy i gaśnica ręczna Lico
- kierownica zamszowa Lico, podstopnica pilota, włącznik wentylatora
Zawieszenie:
- regulowane amortyzatory Bilstein
- sprężyny Eibach i H&R
- poliuretanowe elementy zawieszenia
- stabilizatory
Koła i felgi:
- Asfalt: aluminiowe felgi Sparco, opony typu slick i intermediate Michalin, Yokohama
- Szuter: aluminiowe felgi Opel i sparco opony szutrowe Yokohama
- Śnieg: seryjne stalowe felgi i opony z kolcami
Tomasz Blinkiewicz
Silnik:
- seryjny, nie modyfikowany zgodny z przepisami grupy N
- układ wydechowy z przelotowym tłumikiem i sportowym katalizatorem
- sportowy filtr powietrza K&N
Skrzynia biegów i przeniesienie napędu:
- skrzynia biegów ze skróconym przełożeniem głównym
- sprzęgło i półosie seryjne
- szpera Quife
Wnętrze:
- klatka bezpieczeństwa zgodna z załącznikiem J
- kubełkowe fotele Sparco
- pasy szelkowe 6 pkt. RACING
- system gaśniczy i gaśnica ręczna Lico
- kierownica zamszowa Sparco, podstopnica pilota, włącznik wentylatora
- główny wyłącznik prądu (hebel)
- elementy z karbonu wewnątrz
Zawieszenie:
- regulowane amortyzatory Bilstein
- sprężyny Eibach i H&R
- poliuretanowe elementy zawieszenia
- stabilizatory
Koła i felgi:
- Asfalt: aluminiowe felgi Oz Racing, opony typu slick i intermediate Michalin, Silverstone
- Szuter: aluminiowe felgi Opel i opony szutrowe Michalin, Silverstone
- Śnieg: seryjne stalowe felgi i opony z kolcami