W roku 2010 część z nas chciałaby wystartować w pełnym cyklu Rajdowego Samochodowego Pucharu Polskiego Związku Motorowego, a reszta w pełnym cyklu czeskiego Rallye Cup. Są to cykle rajdowych imprez o charakterze ogólnopolskim oraz czeskim dla kierowców z licencja krajową oraz licencją Rallye Cup składający się z 10 eliminacji. Aby w nich wystartować, trzeba posiadać samochód z homologacja rajdową wyposażony w niezbędne elementy bezpieczeństwa takie jak: klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, pasy szelkowe, system gaśniczy i wiele innych elementów posiadających homologację FIA. Rajdy pucharu PPZM mają bardzo podobny charakter do imprez Mistrzostw Polski. Są często z nimi łączone, różnią się jedynie długością odcinków specjalnych. Rajdy Rallye Cup charakteryzują się dużą średnią prędkością oraz trudnością na odcinkach specjalnych.
Jednak rzeczywisty kalendarz startów uzależniony będzie od zebranego budżetu i wielkości pomocy ze strony sponsorów!
Wokół rajdów samochodowych rozkręciła się już wielka medialna machina marketingowa, co idealnie pasuje do strategii prężnych i rozwijających się firm. Efektem tego jest duże zainteresowanie społeczeństwa imprezami motoryzacyjnymi. Szacuje się, że rocznie ogląda je blisko 1mln. kibiców na żywo i 4 razy tyle poprzez telewizję i prasę. Przez to rajdy są jednym z najpopularniejszych sportów w Polsce.
Wśród 10 najczęściej oglądanych dyscyplin sportowych w telewizji sport motorowy zajmuje 4 miejsce z widownią ok. 5mln osób.
Starty pierwszego Polaka w Formule 1 sprawiły, że zainteresowanie sportami samochodowymi stale rośnie, a po rundzie Rajdowych Mistrzostw Świata w naszym kraju wzrosło jeszcze bardziej.
Takie statystyki sprawiają, że wiele firm krajowych i zagranicznych zainteresowało się inwestowaniem w sponsoring zespołów rajdowych.
Rajdy stanowią tym sposobem optymalny nośnik reklamy, symbolizujący dynamikę, odwagę, postęp techniczny, szybkość działania. Dzięki wykorzystaniu samochodu rajdowego jako nośnika reklamy można osiągnąć wiele korzyści.
Rajdy to przede wszystkim świetne miejsce dla reklamy firmy lub produktu dla przyszłego sponsora. To miejsce szczególne...
Rajdowy Samochodowy Puchar PZM oraz Rallye Cup są niepowtarzalną okazją do wypromowania własnej marki i skutecznego dotarcia do Klientów w Polsce i za granicą.
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania w warunkach nasilającej się konkurencji, a ujednolicenie przekazów reklamowych i rosnąca edukacja konsumenta powodują, iż zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Naprzeciw temu wychodzi reklama w sporcie, która jest jedną z najintensywniej rozwijających się form promocji
Deklarujemy Państwu pełne zaangażowanie w budowaniu pozytywnego wizerunku Waszej firmy oraz oferujemy:
Jesteśmy w 100% przekonani, że dzięki Naszej współpracy Państwa firma odniesie wymierne korzyści związane z promocją i rozwojem, a my będziemy mogli odnosić sukcesy sportowe!
Jesteśmy również otwarci na wszelkie pomysły dotyczące naszej współpracy.
Kalkulacja kosztów została stworzona w oparciu o informacje dotyczące wydatków przez zaprzyjaźnione załogi z klubów oraz z doświadczeń własnych z roku 2008.
Kalkulacja kosztów startu w jednej eliminacji PPZM przedstawia się następująco:
Oprócz tego dochodzą jeszcze koszty części zamiennych, które trzeba wymieniać i wykonać co kilka rajdów:
Kalkulacja kosztów startu w jednej eliminacji RALLYE CUP przedstawia się następująco:
Oprócz tego dochodzą jeszcze koszty części zamiennych, które trzeba wymieniać i wykonać co kilka rajdów:
Oczywiście istnieje możliwość częściowego wsparcia naszego zespołu.
Część firm decyduje się właśnie na taki wariant współpracy dzieląc miejsce na reklamę wspólnie innymi inwestorami.
Mamy nadzieję, że przedstawiona poniżej oferta wzbudzi Państwa zainteresowanie i już wkrótce wspólnie będziemy emocjonować się walką na odcinkach specjalnych w sezonie 2010.
Z chęcią spotkamy się z Państwem, aby odpowiedzieć na wszystkie nurtujące Państwa pytania.